Saknar att rida den rosa flamingon.

Allmänt / flamingo, sommar / Permalink / 0
 
Läslusten försvann och istället hamnade jag inne på datorn och bläddrade igenom bilderna jag överfört från mobilen hitils under 2016. Såg denna bilden och kunde inte sluta le, haha. Hade lyckats övertyga min syster att få bada med hennes flamingo, det var en stilla kväll i juli och känslan när jag gled runt på vattnet med flamingon... ja, kan säga att jag kände mig lika flawless som Beyoncé. Hur kan man nu gå tillbaka till pluggandet när man vill spola tillbaka 3 månader och hamna i juli igen? 
Ska plugga senare ikväll efter stallet, inte varit fullt så pluggduktig som jag hade tänkt mig idag. Men man kan inte alltid sitta med näsan nere i skolböckerna heller. Fortfarande några veckor kvar till tentan! 
 
Den här goingen är köpt på Urban Outfitters i Stockholm i våras. 
Till top