Ångest över anmälning

Plugg / kurser, oro / Permalink / 0
Vaknade tidigt idag och det första som slog mig var att jag var tvungen att ännu en gång gå in på antagning.se för att se om jag faktiskt har anmält mig för vårens kurser.  Även om jag har gått in där i alla fall två gånger innan och sett att ja, jag är anmäld. 
För jag ska till landet i helgen och där är internetkopplingen sådär, och då skulle jag kanske inte kunna anmäla mig.. 
För den 17:onde stängs anmälninen och jag tänker INTE stå utan plats på mitt program till våren. 
Men no worries - jag var anmäld, wiho! 
 
Jag trodde att det var så att när man väl är antagen på ett program så är man automatiskt anmäld för alla kurser inom programmet också, men nope. Här måste du själv ta ansvar att anmäla dig till de kurser du ska läsa nästa termin. Värt att nämna är att programstudenter har dock företräde i de kurser som ingår i programmet. 
 
Så nu är jag lite lugnare än vad jag var för en timma sedan. Ska snart gå ner och äta lite frukost, blir nog en egengjord smoothie tror jag, och eventuellt läsa på sammanfattningen för kapitlet som föreläsningen handlar om idag. 
Senare är det ridning och sen ska jag göra mig iordning och packa för att åka till landet med killen. 
 
/ Frida :)
Till top